copyright ^___^

Wednesday, November 16, 2011

pejam celik pejam celik ;)

Assalamualaikum and hi bloggers! Sedar tak sedar aku dah habis satu semester kat IB ni. Rasa macam sekejap jea, tapi masih jauh lagi perjalanan aku. masih perlu habiskan lima tahun lagi ;) Entah apa lah yang jadi sepanjang lima tahun tu nanti kan? Hmm, well sekarang aku nak balik JOHOR! poyo bagai, padahal tiap tiap minggu dok balik rumah.. haha.. time to say bye bye..

*tak feeling nak tulis panjang panjang.. haha..

2 comments:

Marcella said...

apa cenonet benar ni??


babai...

fizakamaludin said...

hehehe.. kan dah tulis kat bawah tu.. tak feeling nak tulis pepanjang..

already miss you..
:,)