copyright ^___^

Wednesday, November 2, 2011

Kembali senyum :)

Assalamualaikum and hi bloggers ! Kata orang langit itu tak selalu cerah, tapi takkan selalu mendung.. hmm, aku rasa.. betul la tu ! hehe.. Dengan bergeraknya jemari ni, ingin aku nyatakan bahawa aku sangat gembira dengan apa yang aku dah ada dalam hidup aku sekarang ni. Ya.. sebelum ni aku hadapi masa-masa yang agak menyedihkan dalam hidup aku, tapi sekarang tak lagi.. Mungkin awan mendung yang menyelubungi hidup aku tu dah blah jauh jauh.. haha.. Sungguh, aku sangat bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang.. tapi ada kalanya aku takut.. takut akan kehilangan semuanya.. macam aku kehilangan mereka.. Well, no need to be sad anymore ! Just wanna enjoy my happy life :) Everything back to normal now.. and i'm happy with it :) Now, i really had a great time in my life.. tapi manusia.. banyak ragamnya.. dan SABAR itu adalah sebaik baik penawar.. Hmm, aku perasaan sesuatu yang baru dalam diri aku.. Sejak aku makin besar ni, tahap jiwang aku semakin menjadi jadi ! Huh ! Cakap suka berbunga bunga bagai.. haha.. Hanya satu jea ingatan dari aku.. hargai apa yang kita ada kerana mungkin apa yang kita ada hari ni hanya sekali seumur hidup kita..

No comments: