copyright ^___^

Sunday, July 17, 2011

SAYA DAH BALIKK !

Assalamualaikum and hi bloggers ! Saya dah balikk ! huhu . I really miss my bloggie ! Tadi saya dah selesaikan sesi melepas rindu dengan bantal dan tilam saya . hehe . Sekarang sesi melepas rindu dengan bloggie pulakk . Tiga hari di surau tanpa handset , lappy , dan lain lain , hidup aku masih okay tapi aku agak penat tapi BEST ! Seyes nie best . Nak tau best sebab apa ? Sebab saya dapat makan banyak banyak ! haha . Program ASAH tu best jugakk rupanya . Mula mula rasa macam malas nak pergi tapi bila dah pergi syiokk habis :) *wink wink sikit . hehe . Saya nangis gila gila malam tuh . Saya rindu kat mama . Dah lepas nangis tengok muka kat cermin tergelakk beramai ramai . haha . Kelakar kot . Mata saya gila bengkak . Saya ada nampakk dia tapi dia diam jadi saya pun diam . huhu . Biar je lah . Back to the origin , saya dapat melepaskan rindu saya terhadap bola jaring :) LIKE banyak banyak kali . hehe . Tadi balik je saya terus call mama saya kerana saya tau mama pasti tak senang duduk bila tak dengar suara saya . Begitu juga saya . Saya sangat rindukan mama saya . Saya nak balikk tapi tak boleh la pulakk :( Tape , kalau tade apa apa hal mungkin minggu depan saya balikk :) Assignment saya dah mula banyak tapi saya boleh relax relax lagi . Pemalas betul saya nie . huhu . Sebab di fikiran saya hanya ingin balik rumah je . Puasa dah makin dekat . Ini kali pertamanya saya puasa sendirian . Puasa tanpa mama . Sedihnya ! Cuti dapat sehari je . Ingatkan dapat seminggu . hehe . Cukup sampai di sini , entry lain bercerita lagi . Gerak jemari mengundur diri . Assalamualaikum :)

Love,
[FK]

No comments: