copyright ^___^

Friday, July 15, 2011

H.A.P.P.Y !


Assalamualaikum and hi bloggers ! Hari nie saya sangat gumbira . Saya dah betul betul okay . Tapi tadi berlaku satu situasi yang di luar jangkaan saya . hahaha . Situasi tuh memang kelakar tapi biarlah menjadi tatapan saya sorang jea . Saya nak cerita pun nanti ketara sangat . Tak nak lah cerita . hehe . Tapi hari nie saya agak penat sebenarnya . Hari nie saya keluar berjalan jalan bersama "kakak kakak" saya yang memang best . Kak Mira and Kak Dib memang best . Sayang korang ketat ketat ! Tapi , saya terlepas satu peluang . How sad :( tapi mungkin ada hikmah di sebalik kejadian , kan ? huhu . Tapi apa yang penting sekarang saya dah betul betul bahagia dengan hidup saya sekarang . Tapi seandainya si dia hadir dalam hidup saya mungkin akan hampir menyempurnakan hidup saya . Mungkinlah kan . Hanya tuhan yang tau segalanya . Saya tak nak terlalu berharap sehingga suatu saat harapan saya musnah saya kecundang lagi . Saya tak nak semua tu berlaku lagi pada saya . Cukuplah sekali . Saya nak buka buku baru memandangkan saya sudah hidup di tempat yang baru . Walau apa pun , jika si dia nak terima saya , dia perlu tau kisah silam saya kerana saya tak nak dia menyesal di kemudian hari . Okay , cukup cerita di situ . Hari nie saya penat sangat tapi saya seronok . Jadi rasa penat tuh pun tak rasa sangat . hehe . Best lah hari nie . Okaylah , malam semakin memunculkan diri dan gerak jemari harus menghentikan langkah dan mengundur diri . Jika berkesempatan entry akan datang akan menyusul tiba . Titik noktah melabuh tirai . Assalamualaikum :)

Love,
[FK]

No comments: