copyright ^___^

Wednesday, July 13, 2011

PENAT . . .


Assalamualaikum and hi bloggers ! Hari nie saya sangat penat . Huh ! Sebenarnya takde lah penat mana pun . Mungkin sebab malam semalam kena kacau , so tidur tak cukup . Hari nie mood saya okay okay je . Dah kembali normal . Tadi poyo bagai bersemangat nak buat kerja seni , tapi bila dah sampai bilik terus tidur . haha . Dapatlah rehatkan badan nie sikit . Bukan tu yang saya nak cerita sebenarnya . Topik saya kali nie ialah JIMAT . Pernah dengar kan ? huhu . Biasanya topik nie akan bersangkut paut dengan duit . hehe . Haih , saya rasa sebelum nie saya melantakk agak banyak di mana telah mengakibatkan saya kekeringan duit . hehe . Tapi saya rasa duit saya kurang bukan sebab makan , tapi sebab banyak beli barang untuk kerja . hehe . *still nak cover yang saya kuat makan . Tadi dalam kelas saya dengar cerita kawan saya yang membuatkan saya berfikir lebih 10 kali . Apabila saya berfikir tentang hal tuh hati saya gusar seolah olah ada benda yang mengganggu fikiran saya . Tapi saya chillax je sebab saya selalu pesan pada diri saya agar tidak menjadi seorang yang "perfectionist" . Seperti mana yang kita semua tahu , manusia memang takkan pernah lari daripada melakukan kesilapan dalam hidup mereka . Begitu juga saya . Jadi , wajarkah saya dihukum atas kesilapan yang saya lakukan di masa lalu ? Itulah persoalan yang bermain di fikiran saya . Saya sedang berusaha untuk berubah . Semua orang berhak diberi peluang kedua , kenapa tidak saya ? Apa yang membezakan saya dengan orang lain ? Mungkin juga kerana semua itu memang salah saya . Saya akur dengan segalanya . Tapi saya sedih . Saya sedang cuba untuk gembira . Minggu depan akan membuatkan saya bertambah sedih . Kenapa ? Biar saya saja yang tau sebabnya . Saya harap saya akan gembira untuk minggu hadapan . Gerak jemari menghentikan langkah dan mengundurkan diri . Assalamualaiikum :)

Love,
[FK]

No comments: