copyright ^___^

Monday, July 11, 2011

Saya Rindu Dia !

Assalamualaikum and hi bloggers ! Saya tak boleh tidur selagi saya tak luahkan apa yang saya rasa . Saya rasa saya rindu dia . Saya rasa sangat rindu nie . Macam mana ye ? Okay , stop ! Jangan terlalu ikutkan perasaan . Dia bukan jauh mana pun . Tapi persoalannya siapakah dia yang saya maksudkan ? Adakah dia itu lelaki ? Atau mungkinkah dia itu seorang perempuan ? Hanya ALLAH yang tau segalanya . Biarlah hal itu menjadi rahsia saya sendiri . Tapi saya tak tau apa yang patut saya buat nie . Ada sesiapa boleh membantu saya ? Saya menjadi bingung sekarang , hati tak tentu arah , fikiran melayang , berbaur rasa dengan rasa takut , malu untuk teater kanak kanak esok . Sangat takut kerana saya tidak mempunyai kekuatan untuk berdiri di hadapan orang ramai . Entah apa yang akan terjadi esok hanya tuhan yang tau . Saya hanya mampu pasrah je kot . Ditambah lagi dengan rasa risau yang teramat sangat . Okay , FINE . Saya akur dengan apa terjadi . Saya terima . Sesiapa yang baca blog saya pasti pening sebab cerita bercampur adukk . Tetapi hakikatnya itulah perasaan saya yang sebenarnya . Segalanya bercampur aduk . Apa yang pasti , saya RINDUKAN dia sangat sangat . Sehari tak tengok dia huru hara dunia saya . haha . Sekian saja entry merepek kali nie . Assalamualaikum , gerak jemari mengundur diri . :) Maaf kerana rindukan dia .

Love,
[FK]

No comments: