copyright ^___^

Thursday, June 30, 2011

BLOGGIE !

Assalamualaikum and hi bloggers ! Yes ! Finally aku dapat blogging balik . huh ! Lappy dah ada , tapi internet tade . haha . Sebenarnya , semalam lagi dah guna internet tapi hari nie baru sempat nak blogging . Sementara tunggu nisa siap , sempat la aku blogging jap . haha . Hal ini dapat membuktikan bahawa nisa besiap lambat . haha . Jangan marah ae nisa . Aku bukan kutuk kau . haha . tade la lambat mana pun . aku post pun pendek je nie . Hari nie relax sikit sebab pagi tade kelas . Tapi sebenanye tak la relax sangat sebab ada kerja lepas nie . Poyo je aku rindu kat blog . Nie nanti tah bila la lagi nak post entry baru . Sebab banyak lagi yang aku nak cerita , tapi seems like tak sempat la pulak . Okay , entry nie memang pendek so sekian saja entry untuk kali nie .

Sekian saja . Assalamualaikum dan salam satu Malaysia . Peace Yo ! XD Bye for now .

LOL ,
[FK]:))

No comments: