copyright ^___^

Monday, April 18, 2011

~Cootie untuk dua hary~

Hari nie aku nak tulis sepuas-puanye sebab untuk dua hari akan datang aku tak dapat nak blogging sebab kena pergi Shelangor. Tadi pagi aku search kat web cari hasil-hasil seni yang memang fabulous! I'm crazily LOVE it! Memang gempak and hot habislah! Tapi tak dapat tengok real sebab art tuh kat US, Jepun, senang kata luar negara lah. Kat Malaysia mana ade bende-bende unik macam tuh. Selalunye kat Universal Studio, Singapore dah ade art macam tuh, tapi aku tengok takde lah pulak.*bukan pergi tengok betol-betol, tengok kat web jer. HEHE~ Ee... bestnye kalau dapat pergi tengok art tuh secara live. Confirm aku jadi tak tentu arah. Takpe-takpe. Insya-ALLAH satu hari nanti impian aku akan tercapai! I'll catch it! Tadi mase searching-searching tuh aku ade laa amek banyak hasil-hasil art 3D yang memang superb tuh. Nah, aku kasik tengok.
Cantik gilerr! Nampak real!
Tengok satu nie je pun dah terpegun. Belum tengok yang lain lagi. Bestnye kalau dapat tengok live lagi best! Totally incredible! Aku banyak search tentang art-art nie. Memang rugi kalau sape tak suka art nie. Ada banyak lagi gambar-gambarnye. Less talk, More picture. There you go...

 Waterfall. Memang superb! Cantik sangat! Fabulous! 5 star lah! Sampai tak tau nak describe macam mana. Kala tak silap art nie kat US or Canada. Aku teringin sangat nak jalan kat atas lukisan tuh. Mesti gerun kan? Seronoknye... Bila laa agaknye aku dapat pergi ke sane ye... Hasil art macam nie bukan senang tau nak buat. Perlu kepakaran tertentu. Salah sikit je, confirm tak jadi. Memang pro lah orang yang buat art nie. Nampak hidup artnye. Kalau lah kat Malaysia ada art macam nie, mesti gempak habis! Padahal lantai rata je tuh, tapi rasa macam jatuh ke bawah kalau lalu atas art tuh. Fab gilerr! <3


Huh!~ Tengok art nie! Seramnye! Tapi Nice gilerr! Memang hidup betul art nie, kalau tak ye-ye mau lari 100 meter berpagar aku bilerr diri atas art nie. HAHA~ Sebab aku penakut. 5star jugak untuk art nie. Love it!


HAHA~ Tengok orang nie, dia gerun bilerr kat atas art nie. Siap peluk tiang lagi. Kalau aku, tak tau lah ape yang aku peluk. Mungkin *tett... Hehe~ Pehh! Dah lah aku gayat, art nie pulak seolah-olah kita ada kat tiang yang tinggi. Confirm pening kepala aku. HUHU~


Spendermen! Eh, salah! Spiderman! HAHA~ Tapi kita lebih hebat dari spiderman sebab boleh jalan atas tali halus. Nampak simple...tapi nice. 4star for this art.


Yang nie memang Superb! Incredible! Fabulous! Hot! Aku nak sangat pergi yang nie! Memang betul-betul hidup art nie! Love this art crazily! Fullmark! Tak tergambar oleh kata-kata keindahan art nie.


Yang nie pun nice. Scary look tema yang ditonjolkan dalam art nie. Situasinye macam ade makhluk yang nak keluar dari bawah tanah. Huh! Scary but fab! 5star.



 Last but not least. Yang nie boleh tahan, tapi tak berapa nak scary sangat sebab artnye tak dalam. Boleh tahan. 4star.

Okay, bye for now... khamis nanti blogging lagi... Daa <3
Love,
Fiza >,<

No comments: