copyright ^___^

Friday, June 17, 2011

Tentang Perasaanku . . .


Hanya tinggal dua hari lagi and my day was so bad . Aku tak tau pulak akan alami perubahan mendadak macam nie . Makan tak lalu , tapi tidur lena okay je . huhu . Tapi seyes , perasaan aku bekecamuk sekarang nie . Kadang kadang aku rasa happy nak pergi , tapi kadang kadang aku sedih sebab kena tinggalkan mama . Kadang kadang aku excited sebab jumpa kawan baru , tapi kadang kadang aku susah hati tinggalkan mama sorang sorang kat rumah . Tapi , mama cakap aku kena kuatkan semangat aku ! Thanks mama . Aku dah pun cuba lawan , kalau aku tak lawan lagi teruk la jawabnye . Dah makin dekat , rasa bedebar pun ada . Tapi aku selalu cuba untuk chillax kan diri aku . Ouhh , ya ! Hampir telupa , last night dia text aku and missed call aku . Dah lama dia tak contact aku , tiba tiba malam tadi dia contact aku . Okay , terus terang aku katakan aku sakit hati . Eh , tolongla jangan HIPOKRIT ! Kau dah ada hidup kau sendiri , so hidup dengan cara kau . Mintak maaf banyak banyak sebab aku tak boleh nak follow gaya hidup kau . Aku ada hidup aku sendiri , so please ! Stop behave like a child . Stop cerita pasal dia . Better cerita pasal benda lain . huhu . Pejam celik pejam celik dah tinggal dua hari . Becampur campur perasaan aku sekarang , tapi for sure aku memang tak boleh lari daripada air mata . Confirmla bengkak mata aku nanti . huh ! Seyes , sejak kecik lagi aku tak pernah berenggang dengan mama . Kalau pisah pun dalam dua , tiga hari macam tu . Itu pun kalau aku pegi rombongan sekola atau aku tidur uma nenek . Yang lainnye memang dengan mama all the time . Sebab tu aku sedih sangat nak tinggalkan mama sorang sorang . Memang la rumah makcik aku dekat dengan rumah mama , tapi mama kat rumah tetap sorang sorang . Kesian mama . Tapi mama cakap anggap semua tu pengorbanan untuk memperoleh kejayaan . Sedih aku bila tengok muka mama . Rasa macam tak sanggup nak tinggalkan mama , tapi apa boleh buat , itu lah namanya PENGORBANAN . . .
LOVE YOU MAMA :)) LOL
Sekian saja , assalamuallaikum dan salam satu Malaysia daripada FK . Peace yo ! XD

LOL ,
[FK]

No comments: