copyright ^___^

Tuesday, September 25, 2012

unbelieveable, you HURT me.


Ya! Saya sangat kecewa dengan kamu! Kamu kawan saya, tetapi kenapa kamu tidak beritahu saya perkara sebenar? Kenapa kamu tidak berterus terang? Apa semua ni? Kamu yang mulakannya dahulu. Dan saya yang naif ni terlalu percaya pada kamu. Sakit? Ya! Sakit sangat apabila kawan sendiri hancurkan kepercayaan yang telah saya beri padanya. Kamu faham perasaan saya? Kamu faham kepedihan yang saya alami? Kamu mengerti keadaan saya? Jawapannya TIDAK! Tidak sama sekali! Kamu tidak faham langsung kerana kamu tidak berada di tempat saya! You are not in my shoe! Tahukah kamu bahawa tindakan kamu ini sangat mengecewakan saya? Kamu sedang mempermainkan perasaan saya! Kamu betul betul telah mengecewakan saya. And now, I'm speechless. Just a word for you

*DISAPPOINTED!

-fizara-

No comments: