copyright ^___^

Thursday, May 26, 2011

DAY OUT TOGETHER !

Yoohoo ! Hye guys ! Hari nie aku nak cerita pasal aktiviti aku isnin lepas . Ahad aku baru balik dari Cameron kan , then isnin tu aku keluar dengan member member aku yang sememangnya best ! Seyes ! Memang best la out dengan korang , walaupun ada sorang member aku a.k.a kakak aku tu terlebih umur sikit . haha . Joking ! First plannya keluar bertiga saje , tapi tibe tibe aku teringat kat adekk aku yang sorang nie ; Myrul . So , aku terfikir untuk invite dia sekali . Then , aku texting dia untuk ajak out bersama  . Then , he say yes . Yes ! It will be fantastic ! Okay , out nie kita nak ke mana ye ? What if kita ke Pacific ? Okay , the rest pon agree so okay la tu kan ? Then , sampai je sana wife aku * Che Pah nak activekan number lama dia so , teman dia ke maxis centre japp . Dah selesai di situ , kami ke kedai baju sebab . . . it's shopping time ! haha . Yang paling kesian myrul la . Blurrr je dia . Tapi dia supporting la sebab sanggup layan kerenah kita orang nie . Best , best , best . Keluar je kedai sempat lagi nak posing posing snapp gambar di situ .

FITRI <3 FIZA

PIPAH FITRI MYRUL
PIPAH FITRI

FITRI MYRUL FIZA
Kerja kita orang memang hamekk gambar je . Senang kata muka kita orang nie memang muka gila kamera . haha . Except myrul . Dia tu pemalu sikit , ala shy shy cat gituh . haha . okay , sambung balik . Then , kami ke kedai beg ; dalam tu ada beg PRADA tapi tak tau lah ori atau tiruan . Kalau ori takkan lah uncle tu baekk hati sangat kasi kita orang snapp gambar kat situ . Tiruan la tu , hehe . Jahat je aku nie . Err , then kami ke First Lady . Ingat nak beli baju kurung , tapi tak jadi sebab choices of colour tak best . Thanks a lot to my adekk coz tahan dengan kerenah kami bertiga . Selepas ke First Lady kami singgah ke kedai sebelah ; Peace Collection . Err , singgah situ sebab wife aku tu nak beli selendang katanye . Tapi tak jadi jugakk sebab choices of colournye tak menepati . Ceh ! tiru alasan nampak . hehe . So , kami keje hamekk gambar je la .

PRADA huh ?
FIRST LADY ;))





Bie , kau tak agak agak kan ? Kot ye pon tak suka kat selendang tu janganla buat selendang tu untuk lap hingus kau bie ! haha ! That's my bie ; my chenta haty . Sekarang dia at uitm Melaka . Tu la hari last kita keluar bersama . Bie , i really miss you ! Walaupun aku jumpa kawan lain , tetap aje diorang tak boleh ganti kau bie . Aku harap kau pun tak lupa kat aku kay . So happy rite now coz tadi bie call aku . Dapatla lepas rindu walaupun sekejap . Jadilah kan ? Back to the story again and again , then kami looking for the baju . Pergi satu kedai ke satu kedai , tengok baju , seluar and semua bagai .
LOVE PINK !

Korang memang best ! Posing poyo bagai , tapi belinye tak . hehe . Beli tu beli tapi bukan beli baju yang aku pegang tu . hehe . Selesai di situ kami meronda lagi . Sambil ronda sambil hamekk gambar sampai la satu kedai ni ada patung , then aku pun snapp gambar kat situ , japp lagi akak kat situ siapp join in the club .

CIAN AKAK nie
See ? Akak nie memang best , tapi kesian sebab akak nie kena marah sebab biarkan kami amekk gambar kat situ . hehe . Ape bole buat , kami dah terlanjur . hehe . *please don't misunderstand okay ! haha . Then , kami berposing di depan panggung wayang dan kami sempatt karok walau suara tengah serak , *rock gitu lorh ! Hebadd kan kami ? haha . Then , kami cari kedai kasut kat kedai kedai yang banyak bagai . haha . Best sebab I AM A SHOPAHOLIC ! Best time kat kedai kasut sebab akak tu sanggup layan kerenah kami yang macam bagai nie . haha . akak , you memang best ! *double thumbs up for you akak !

BERPOSING




KAROKK !!!


Bersambung . . .

[FK] ;)) *bukan farid kamil tapi FIZA KAMALUDIN

No comments: