copyright ^___^

Tuesday, May 3, 2011

Best...!

YUMMY...YUMMY...!
Terlupe pulak nak cerita kat korang pasal sesuatu yang best. HEHE~ Last two days ago an aku demam, then mase aku demam tu aku dapatlah melantak macammacam jenis makanan yang bestbest. Okay, 1st seminggu yang lepas koreje aku mencekik cokolet cadbury je. Nie sume garagara si sotong kesayangan aku tuh la. Letak kat fb name cadbury. Kan aku dah mengidam. Fav cokolet aku memang cadbury tapi yang smooth centre. Lagilagi kalau dapat hazelnut, memang tak pandang kirikanan! HAHA~ Okay, back to the storey then, aku asyik makan cadbury jee skrg berat badan pon dah naik. Agak menggusarkan hati jugak sebab takot tak laku nanti. HAHA~ *kidding coz aku bukan desprate sangat pon. Err, then mama treat mamam KFC pulak. Peh! Memang layan. KFC aku layan X MEAL yang pocketfull tuh. Cukup memuaskan hati sebab ade ayam seketul dengan my fav again ; CHEEZY WEDGES. Kalau aku g KFC tak sah la kalau aku tak order cheezy wedges tuh. Belasah pulak dengan air PEPSi, HUH! Best!
POCKETFULL BEST!

ERR, NIE SNACK PLATE. AKU JUST MAKAN AYAM SEKETUL JE KAY...

MY FAV! SUPER DUPER YUMMY!
Peh! Tengok je pon dah meleleh ayak liur cheq. Huh! Then, balik tuh singgah ke watson coz aku nak beli toner and ubat seme2 aku nih. Then mama offer aku KINDER BUENO, OMG! Bestbestbest! 3 dalam 1 gituh. Dengan pantasnye aku pon terima lah offer dari mama. Dapat 3 tuh. Puas aku menikmatinye.
HAHA~ SEDAPP!
Seronok gilerr aku, tapi at the same time sedey sebab berat dah naik. HAHA~ Who cares? Berat bole turun, sabtu g jogging! Err, okay la... bye for now. Aku nak g mintak kat mama lagi. Daa...!

Love Reading!

No comments: