copyright ^___^

Thursday, April 28, 2011

Brrr... cejuknye....

Huh! Hari nie pagi2 dah ujan. Kecejukkan saye dibuatnye. Nie seronoknye baring dan ditemani oleh bantal2, tilam serta selimut yang menghangatkan badan. Peh... memang layan tidow je laa jawabnye. Memang tak lepas laa bantal bucuk bila time2 macam nie.. memang tak bole nak berpisah dengan bantal and selimut.. tapi, aku kena berpisah jugak dengan kekasih2 aku tu... uwaa...! Sebab aku kena ikut mama g cekola... takotlah duduk rumah sorang2. Bosan lak tuh. So, the better is aku ikut mama g cekola. Plus, aku dah gemok gilerr gara2 tidow je kat umah. Okay, that was annoying sebab bila aku g cekola, sume cakap aku GEMOX!!! Oh, noo...! I've got to work on it! Hujung minggu kena jogging, poco2 and ape je lah yang bole kuruskan badan aku nie. OMG..! I just can't believe this... Aku gemok sebab putus cinta ke? Hey, bukan orang putus cinta makin kurus ke? Oh... wait a minute... baru aku sedar yang aku nie kalau frustrated or sedih or whatever keje aku MENCEKIK makanan. HAH! Padan dengan muka aku... aku nak keje la, sebab kalau aku keje nanty aku penat, and kalau aku penat nanty badan aku kurus...BHAHAHA... angah...! cepatla balik...! Hurh... ==" feeling nothing rite now... eh, tak3... feeling sejuk rite now... ouhh my dear bantal and selimut... I miss u all... Ha! Dah dapat idea! What if time2 macam nie aku berangan? HEHEH... best uuww... okay, it's show time! Pehh... seronok...
*Sorry... bende nie lupa nak post semalam. It's supposed to be aku post bende nie semalam... tapi lupa la... HEHE~ jangan mara aa...

Love,
Fiza >,<

No comments: